MOTO KLUB SIEDLĘCIN » Blog Archive » XXVIII Piknik Cross Country Siedlęcin – 08.09.2013
RSS

XXVIII Piknik Cross Country Siedlęcin – 08.09.2013

MK SIEDLĘCIN 26 - Sierpień - 2013

08.09.2013 odbędzie się druga w tym roku impreza spod znaku Piknik Cross Country Siedlęcin.
Na trasie CC trwają jeszcze przygotowania do niedzielnej imprezy. Impreza odbędzie się na terenie zamkniętym. W imprezie może wziąć udział każdy uczestnik posiadający motocykl crossowy lub enduro, który zaakceptuje postanowienia regulaminu imprezy i będzie się do nich stosował bez wyjątku.
Cel imprezy: Propagowanie bezpiecznego uprawiania sportu motocyklowego enduro i motocross w sposób zorganizowany, w miejscach do tego przeznaczonych, z zachowaniem środków bezpieczeństwa i ducha rywalizacji. Również jako cel  doskonalenie techniki jazdy motocyklem w trudnym terenie, oraz wychowanie poprzez kulturę fizyczną dzieci, młodzieży i dorosłych.

DLA UCZESTNIKÓW:
Biuro imprezy czynne od godz. 9:00, start klasy MŁODZIK godz. 11:00 – (czas wyścigu 1 godz.)
Start klas E1, E2/E3, WETERAN

Szczegóły startów patrz  poniżej Harmonogram czasowy imprezy.
Nie ma klasy Quad – impreza tylko dla motocykli!
Trasa: długość ok 5 km, część toru motocrossowego, odcinek Extreme (nieobowiązkowy), sporo różnego rodzaju podjazdów i zjazdów spotykanych w enduro, elementy błotne, ciekawe techniczne przejazdy. Ogólnie na całej długości trasa wymaga koncentracji i pomysłu na jej pokonanie:). Pomiar czasu elektroniczny (transpondery) obsługiwany przez firmę Motoresults.pl

Koszt uczestnictwa w imprezie:
- wpisowe normalne 100zł + 10zł za wynajęcie transpondera
- wpisowe ulgowe 60zł + 10zł za wynajęcie transpondera (młodzież do 17 lat)
- ubezpieczenie NNW (obowiązkowe) ok. 25zł , (agent ubezpieczeniowy na miejscu).
- obowiązują maty ekologiczne pod motocykle!

Do pobrania:
Regulamin XXVIII Pikniku Cross Country
Harmonogram czasowy
 

Pozdrawiamy
Załoga MK Siedlęcin

17 KOMENTARZY “XXVIII Piknik Cross Country Siedlęcin – 08.09.2013”

  1. Krystian pisze:

    Czy trasa extremu bedzie prowadziła przez duże opony czy bedzie je omijala jak na ostatnim pikniku?

  2. MK SIEDLĘCIN pisze:

    JESZCZE ZOBACZYMY

  3. Jarek pisze:

    witam

    Mam takie nietypowe pytanie być może ktoś bedzie umial mi na nie odpowiedzieć bo spotkałem sie z róznymi opiniami i wypowiedziami… Chciałbym wystartowac w zawodach CC które odbedą sie 8.09.2013r, ale dodam że to mój pierwszy start w jakichkolwiek zawodach. Moje pytanie brzmi jakie dokumenty będe potrzebował do zgłoszenia się w dniu zawodów, jakie są wymagania by móc w nich uczestniczyć, co jest niezbędne do uczestniczenia( oprócz motocykla oczywiście) oraz w jakiej klasie bym startowal. Mam ukończone 18 lat i jechałbym na motocyklu o poj. 125cc.
    I jeszcze jedno pyatnie czy wszystko wcześniej jest przedstawione, park maszyn,gdzie się tankuje i skąd startuje? Nigdy nie miałem okazji startować w zawodach a wiem że to fajna przyga, stąd nasuwają się moje pytania. Z góry dzięki Jarek z Sobieszowa.

  4. @Jarek pisze:

    hej
    potrzebujesz dowód, NW i wpisowe załatwiasz na miejscu w kilka minut,
    jak masz moto 250 4T to startujesz w E1, jak pow 125 w 2T to E2/E3,
    co do startu,tankowań – wszystko objasnione będzie na odprawie przed zawodami (przynajmniej tak było do tej pory)
    park maszyn – jak djedziesz na tor – „funkcyjni” Cię pokierują
    pozdro i powodzenia!

  5. JasnyExc pisze:

    Prosze szanownych organizatorów o zrobienie Dużych opon jako część extrem jest wtedy dużo ciekawiej ;)

  6. Dawid pisze:

    Hmm czy ja wiem czy ciekawiej ,jeżeli ktoś tam się wywraca to tworzy się mały zator a to niestety zdarza się tam często ,rozwiązanie z ostatniego pikniku było dużo lepsze (takie jest moje zdanie ) pozdrawiam

  7. kikut pisze:

    zróbcie traskę 15km i będzie super, te 5km to można kręćka dostać ;P

  8. Steven pisze:

    W październiku prawdopodobnie też maja się odbyć zawody CrossCountry w Olszynie ale jeszcze nic nie wiadomo w jaki dzień

  9. jacek pisze:

    jak ktoś nie chce extrem to niech jedzie objazdem,nie rozumiem czemu ma nie być dużych opon,na objezdzie też moze ktoś się wywalić
    pozdrawiam zawodnik.

  10. JasnyExc pisze:

    Bez sęsu extream jak sama nazwa wskazuje jest to coś trudnego do pokonania i jestem bardzo za tym żeby Duże opony stanowiły część extream

  11. weteran pisze:

    Jestem jak najbardziej za „dużymi oponami”,niech extream będzie jak w nazwie a nie placem zabaw dla dzieci.

  12. zawodnik pisze:

    dokładnie Tak…Extream musi być utrudnieniem a nie skróceniem trasy. Kto ne czuję sie na siłach, lub nie ma jeszcze dość umiejętnośći niech pokonuje dłuższy odcinek.
    Pozatym extream bez dużych opon nie jest ciekawy.

  13. zawodnik pisze:

    dokładnie Tak…Extream musi być utrudnieniem a nie skróceniem trasy. Kto ne czuję sie na siłach, lub nie ma jeszcze dość umiejętnośći niech pokonuje dłuższy odcinek.

  14. SEQUEL pisze:

    Witam,
    czy kibice/ani mogą przyjechać? Jakiś bilet potrzebny?

  15. Anonim pisze:

    Niestety muszę stwierdzić ze panowie nie macie racji ponieważ wszyscy powinni mieć równe szanse to nie mistrzostwa Polski a przecież cel imprezy jest taki: „Propagowanie bezpiecznego uprawiania sportu motocyklowego enduro i motocross w sposób zorganizowany, w miejscach do tego przeznaczonych, z zachowaniem środków bezpieczeństwa i ducha rywalizacji. Również jako cel doskonalenie techniki jazdy motocyklem w trudnym terenie, oraz wychowanie poprzez kulturę fizyczną dzieci, młodzieży i dorosłych.” Moim zdaniem extreme powinnien wygladać tak jak rok temu wtedy szanse są wyrównane a kto chce sobie pojezdzić po dużych oponach to niech sobie przyjedzie na trening.

  16. weteran pisze:

    do anonim to może zrobić trasę po asfalcie wtedy to dopiero będzie bezpiecznie.Cytat z ciebie” Również jako cel doskonalenie techniki jazdy motocyklem w trudnym terenie” jak doskonalić technikę nie próbując czegoś nowego-trudnego.