Co zawierają katalogi reklamowe, wykonane przez agencję kreatywną dreamsart?

Patrząc na to, w jaki sposób wygląda wykonanie projektu folderu reklamowego w agencji dreamsart można prędko spostrzec, że wszystko oddaje się faktycznie do rąk profesjonalistów. Sam katalog to nie tylko treści, ale także grafika. Z tego powodu projektowanie katalogów rozpoczyna się od opracowania szaty graficznej wyrobów. Musi ona być obmyślona a także przykuwać uwagę.

W efekcie odbiorcy będą bardziej zmotywowani do tego, by zaznajomić się z całą zawartością. Foldery tworzone są w dowolnych rozmiarach, aczkolwiek najczęściej jest to rozmiar a4, bo jest on wyjątkowo wyrazisty i konsumenci są do niego najbardziej przyzwyczajeni. Z uwagi na to że opracowanie katalogu jest czymś spersonalizowanym, cena ustalana jest odrębnie.

Na cenę mają wpływ: projekt graficzny, sposób wykonania i wykończenia, jakość użytych materiałów, rozmiar a także liczba stron. Z pewnością, zamawiający nie powinien oszczędzać na projekcie, ponieważ katalogi to jedno z efektywniejszych narzędzi marketingowych. W dreamsart otrzymuje się foldery już wydrukowane, a więc usługa jest wszechstronna.

Każdy klient dreamart wie, iż otrzyma katalog, który wyraźnie wzmacnia wizerunek firmy na rynku. Poza samym opracowaniem katalogów, możliwe jest przygotowanie kompletu materiałów reklamowych. Szczegóły w temacie każdego ze zleceń każdorazowo są wyznaczane na indywidualnych zasadach. Z tego powodu opłaca się zapoznać z propozycją wspomnianej marki i zdecydować na współpracę.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Dodaj komentarz