Wakacyjny odpoczynek nad Bałtykiem – pożycz kamper

Po żmudnym okresie nauki na jednym z najtrudniejszych kierunków studiów postanowiłam wyjechać w czasie wakacji na zasłużony odpoczynek. Kapitał nie pozwoliły mi na wybór wycieczki zagranicznej, poza tym zawsze wolałam naszą klarowną piękną Polskę. Jako że wczasy oraz lato zdecydowałam się na lokalne morze.

Jedni sugerują, że jest to miejsce już przereklamowane, jednakowoż ja zawsze wracam tam z okazałym sentymentem – zwłaszcza, że dzisiaj mamy możliwości przyczepa kempingowa. Pojechałam tam wspólnie ze swoim chłopakiem. Stale w czasie takich wyjazdów chcemy się czegoś dowiedzieć oraz poznać dużo interesujących miejsc.

Mamy w sobie coś z antropologów widocznie. Z tego powodu wybraliśmy, bodaj dzisiaj dosyć popularną, gminę Rewal. Mieliśmy spis najciekawszych miejsc, jakie musimy zwiedzić. Po przyjeździe pierwszy dzień wypoczywaliśmy na plaży. To nasza idealna tradycja. Drugi dzień to ten czas, kiedy z zapałem wyruszamy w teren. Na pierwszy plan postanowiliśmy ujrzeć słynną latarnię nadmorską w Niechorzu. Kiedy tak właściwie weszliśmy na sam szczyt nie mogliśmy przestać podziwiać widoków! Ładne miejsce i interesująca okolica.