Wakacyjne przygody nad Bałtykiem – wynajmij kampera

Kiedy nadszedł upragniony czerwiec nie mogłam doczekać się urlopów. Na zakończenie roku szkolnego poszłam razem z przyjaciółkami. Dostałyśmy świadectwa i dopiero w owym czasie zrozumiałam, iż nadszedł ten upragniony czas. Rodzice, w ramach gratulacji za porządne oceny, postanowili zafundować mi tydzień nad morzem.

Dla jednych Bałtyk jest przeceniony, niemniej jednak dla mnie zawsze będzie najlepszym miejscem na wczasy. Wspólnie z przyjaciółkami pojechałyśmy do miejscowości, jaka na zawsze zapadnie w mojej pamięci – bezsprzecznie przetestuj przyczepa campingowa. Międzyzdroje przywitało nas piękną pogodą. Wytęsknione widoki morza i szumu fal pognałyśmy, co tchu w płucach na plażę. Ach ile było radości oraz chlapania. Po odpoczynku na plaży ruszyłyśmy w teren.

W pierwszej kolejności zwiedziłyśmy Muzeum Figur Woskowych, gdzie zrobiłyśmy masę interesujących oraz śmiesznych zdjęć. Te postaci tam stojące de facto wyglądają jak żywe! Niewątpliwie stamtąd poszłyśmy ekspresowo na urocze stragany, gdzie kupiłyśmy ogrom pamiątek dla całej rodziny. Poza tym po drodze nie zdołałyśmy się zdecydować co zjeść, albowiem wielość restauracji oraz pubów nas olśniła.